loading...
سوروی ها | دانلود و درخواست فایل از سایت های SURVEY
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1215 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (16)

 

ApieSoft – Complete Solution

دانلود ApieSoft – Complete Solution نام مجموعه نرم افزاری و ابزار های مختلف در زمینه های مختلف است این مجموعه شامل مواردی چون پیدا کننده رمز وای فای ,اضافه کننده پول اکانت PayPal ، اضافه کننده پول اکانت Payoneer , اضافه کننده پول اکانت Payza , اضافه کننده پول اکانت NeoBux , اضافه کننده پول اکانت Perfect , اضافه کننده پول اکانت Payeer , اضافه کننده پول اکانت BitCoin , اضافه کننده پول اکانت Skrill , ایجاد گیفت کارت آمازون و …. است...


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Kaveh در تاریخ 1394/12/11 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

سلام من این برنامه رو خریم ولی بعد از صفحه برداخت دیگه هیچ صفحه ای بالا نیومد
پاسخ : سلام,
لطفا کد پیگیری رو بدین

این نظر توسط mehdi rahimian در تاریخ 1394/11/04 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

ما همچنان منتظر جواب شما هستیم .. تا به ما بگین که چکار کنیم ... چیکار کنیم که این نرم افزاری که به ما غالب شده درست کار کنه ...
پاسخ : متاسفانه راه حلی پیدا نکردیم و به شما هم گفتیم که این پک تست نشده

این نظر توسط mohamad در تاریخ 1394/10/30 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام.من تو هر کدوم از نرم افزاراش میرم میگه فایروال رو غیر فعال کنسد در صورتیکه من غیر فعال کرده بودم.من چکار کنم??
پاسخ : در حال پیگیری هستیم ولی این پک رو هنوز تست نکردیم برای اطلاعت بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید.
http://apiesoft.info

این نظر توسط mehdi rahimian در تاریخ 1394/10/27 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

سلام... من چندتا نرم افزار دیگه هم می خواستم خریداری کنم اما مثل اینکه پاسخگو نیستین و رفع مشکل نمی کنین...حبف شد..
پاسخ : خوب ما هنوز نرم افزارهارو تست نکردیم

این نظر توسط mehdi rahimian در تاریخ 1394/10/21 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

سلام برادر .. رفع مشکل نشد ؟ پیغام خطایی رو که میده از چیه ؟ فایروالم خاموشه آنتی ویروسم ندارم ...
پاسخ : در حال پیگیری هستیم

این نظر توسط mehdi rahimian در تاریخ 1394/10/19 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

سلام ... از اینکه پاسخگوی ما هستید ممنونیم ... به سایتی که گفته شده رفتم مشکل رو برایشان ایمیل کردم اما کسی جوابگو نبوده ... خواهشن پیگیری کنین ... ممنون می شم من به این نرم افزار احتیاج دارم ... ممنون

این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/10/18 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

دادش تو سایت که گفتی رفتم ولی چیزی نزده بود لطفاکمک کن.همش همون ارور میده
پاسخ : متاسفانه نرم افزارو تست نکردیم ولی به زودی رسیدگی میشه

این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/10/17 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

دادش وقتی دارم با برنامه کار میکنم ی ارور میده که میگه فایروال یا انتی ویروس نمیذاره وصل بشه! ولی من هر دو غیر فعال کردم باید چیکار کنم ؟؟
پاسخ : برای حل مشکلتون به سایت زیر مراجعه کنید.
http://apiesoft.info/

این نظر توسط mehdi rahimian در تاریخ 1394/10/16 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی ممنون که برام فرستادین اما یک مشکلی که دارم وقتی می خوام از نرم افزار استفاده کنم پیغام eror-your windows firwall or antivirus software blocked connection ! میده فایروالم خاموشه آنتی ویروسم ندارم باس چیکار کنم ؟ راهنمائیم کنین لطفا
پاسخ : برای حل مشکلتون به سایت زیر مراجعه کنید.
http://apiesoft.info/

این نظر توسط mehdi rahimian در تاریخ 1394/10/15 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

چیزی ارسال نشده که ...
پاسخ : ارسال شد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3056
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,932
  • بازدید ماه : 2,328
  • بازدید سال : 7,558
  • بازدید کلی : 151,559